ceturtdiena, 2010. gada 11. marts

10 punktu mazā biznesa uzsākšanas rīcības plāns - 1. daļa.

Pieņemt lēmumu kļūt par uzņēmēju.

Ja vēlies sākt savu biznesu, pirmais kas ir jādara, ir stingri jānolemj, es būšu uzņēmējs. Jā un tagad tu teiksi "un tāpēc tu te man veselu rakstu raksti, es to tāpatās zinu". Pirmajā brīdī tā arī var likties, kas var būt vienkāršāk, nolēmu un ir. Lai šādu lēmumu atbildīgi pieņemtu ir jāapzin virkne būtisku lietu.

Pirmais ir jāatbild uz būtisku jautājumu, kāpēc es gribu sākt savu biznesu? Tam var būt daudz iemeslu.
  • Man vienkārši nepatīk mans patreizējais darbs, ko es daru.
  • Man riebjas mans boss un esošie darba kolēģi.
  • Šobrīd nav darba.
  • Veicot savu patreizējo darbu, redzu daudz izdevību un lietu kuras var mainīt un uzlabot.
  • Skatoties uz citu veikumiem redzu daudz lietu, kuras var darīt labāk vai savādāk.
  • Es vienkārši kaut ko varu izdarīt labāk par visiem citiem.
  • Es gribu iegūt finansiālu neatkarību.
  • Es gribu pats sev noteikt savu darba laiku.
  • Man ir neadekvāti zema alga pret padarīto darbu.
  • Un daudz kas cits ...
Katram šis ceļš ir savādāks, pa kuru nonāk pie atziņas, ka es būšu uzņēmējs. Šur tur parādās pat tāds jēdziens, kā uzņēmējspēja. Tas ir cik indivīds ir spējīgs veikt uzņēmējdarbību. Jo ir taču cilvēki, kuri vispār nedomā par algota darba iespējām, tikai pelna nauda kaut kādā veidā paši saviem spēkiem. Šeit var teik, ka viņiem ir augsta uzņēmējspēja. To ietekmē dažādas lietas un rakstura īpašības. Vispār jau pēc statistikas cilvēku kuri grib uzsākt savu biznesu ir līdz 5%.

Tātad nākošais kas jāapzinās ir, kas ir tie labumi, ko iegūšu kļustot par uzņēmēju, sākot savu biznesu.
  • Finansiāla neatkarība, varu noteikt pats cik es gribu pelnīt.
  • Pats sev boss, neviens mani nekomandēs.
  • Zināms stāvoklis sabiedrībā.
  • Iespēja doties atvaļinājumā, kad to gribu.
  • Sevis piepildījuma sajūta.
  • Varas sajūta, (bīstama lieta, ja ar to pārspīlē)
Tajā pat laikā svarīgāk ir apzināties, kādu atbildību uzņemsies.
  • Nenoteikts darba laiks (uzņēmējs strādā 24 stundas 7 dienas nedēļā un 365 dienas gadā)
  • Finansiālā atbildība.
  • Atbildība par saviem darbiniekiem.
  • Uzņēmuma vadītājs atbild par visu kas notiek viņa uzņēmumā, arī par darbinieku darbiem un nedarbiem.
Tātad, ja šo visu apzinot, vēlme kļut par uzņēmēju, sākt savu biznesu nav pārgājusi, tad varu tevi apsveikt. Tevī ir uzņēmēja dzirksts. Kā šo dzirksti pārvērst īstā ugunsgrēkā, lasi turpinājumos.

Lasi vēl citus rakstus par šo tēmu.
http://mazaisbizness.blogspot.com/2010/03/10-punktu-maza-biznesa-uzsaksanas.html

2 komentāri:

Anonīms teica...

Business loans and personal loans within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
https://capitallendingfince.blogspot.com
===============================================================

Biznesa aizdevumi un privātpersonu aizdevumi 2-3 darba dienu laikā ar izdevīgām likmēm.Pieteikties šodien. E-pasts: capitallendinghelpdesk@gmail.com
https://capitallendingfince.blogspot.com/

Anonīms teica...

Benjamiņa kungs pārsniedza viņu prasības, lai palīdzētu man ar aizdevumu, kuru es izmantoju, lai paplašinātu savu aptieku biznesu. Viņi bija draudzīgi, profesionāli un absolūti dārgakmeņi, ar kuriem strādāt. Es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, sazināties. Lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.