piektdiena, 2009. gada 11. decembris

Slinkums - Navīgi Viltīgs

Nu tā. Sanāca interesanti. Paveroju citus cilvekus, ieliku dažus sludinājumus serveros, nu par darbu protams, un es īsti nesapratu, vai tiešam mēs esam vergu tauta. Bet stāsts ir tāds.
Domājam ir daudz bezdarba palikušu cilvēku, iespējams daļai interesētu kāda informācija par sava biznesa uzsākšanu. Saliku sludinājumus par to ka esmu gatavs palīdzēt. Atsauksme jau bija liela, bet kāda. Cilvēki grib lai atrodas bagātais onkulis, kurš ņemtu un maksātu kaudzi naudas nu tā gandrīz ne par ko. Tas ir strādat jau grib visi, bet es piedāvāju sākt savu biznesu. Tad nu mani gandrīz par krāpnieku un afēristu nodēvēja, jā jā tādu jau esot daudz sola tikai, bet es neko nesolu, kā strādāsi tā pelnīsi tikai tā nauda pašam vien būs jānopelna.
Mana pārliecība tagad ir tāda, vergu tauta, vienalga kam, bet vergot. Un tad vaimanāt, cik maz maksā, cik daudz jāstrāda.
Daudz labāk taču ir pašam savs bizness, strāda, pelni naudu, un dzīvo zaļi. Dažs teiks ko es te murgoju, ko tad tagad var darīt, zini daudz ko, ja paprasīsi pateikšu.
Jauku dienu.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Njā, man ļoti patīk šis nosaukums "vergu tauta"- pilnīgi precīzs attiecinot uz latviešiem.
Es domāju tieši tāpat, jo mana pārliecība tik tiešām ir, ka vergošu pati sev 24 h diennaktī, gādājot par savu nelielo biznesiņu, nevis vergošu citiem citās valstīs kādās rūpnīcās vai "vells viņ'zin" kur vēl.
Taču lielākā daļa latviešu izvēlas vergot citiem un citur, jo nevēlas pakustināt savas smadzenes, tas taču ir nogurdinoši.